Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що Споживач має право на повернення або обмін товару належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.


Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.


Обмін або повернення товару можливе протягом 14 днів без урахування дня покупки.

Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу, споживач має право повернути товар та отримати сплачені кошти.


Способи обміну/повернення товару:
 

  • Через відділення кур'єрської служби "Нова пошта".


Додаткові правила обміну/повернення товару:

  • Перед здійсненням процедури необхідно заповнити бланк повернення. Для коректного оформлення повернення всі поля заяви мають бути заповнені.
  • Якщо товар бракований або несправний, то оплату за доставку товару здійснює інтернет-магазин.
  • Відповідно до частини 3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: повернення коштів покупцю за товар здійснюється, виходячи із вартості товару на момент його придбання.
  • Якщо потрібен детальний огляд товару виявлення недоліків, отриманих під час передачі товару покупцю, тоді термін повернення коштів може бути продовжено. Відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" максимальний термін перевірки товару становить 14 днів.
  • Гроші будуть повернуті покупцеві протягом 30 календарних днів, з дня пред'явлення відповідної вимоги.
  • Повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську карту клієнта.


Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

До товарів, які не підлягають обміну або поверненню, належать:

  1. Продовольчі товари.
  2. Лікарські засоби.
  3. Предмети сангігієни.
  4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
  5. Корсетні товари.
  6. Парфумерно-косметичні вироби.
  7. Перо-пухові вироби.
  8. Дитячі м'які іграшки.
  9. Дитячі гумові надувні іграшки.
  10. Зубні щітки.
  11. Гребінці, гребені та щітки масажні.
  12. Рукавички
  13. Тканини.
  14. Тюлегардинні та мереживні полотна.
  15. Килимові вироби метражні.
  16. Білизна натільна.
  17. Постільна білизна.
  18. Панчішно-шкарпеткові вироби.
  19. Товари в аерозольній упаковці.
  20. Друковані видання.


Терміни

  1. Гарантійний термін - термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) приймає на себе зобов'язання щодо здійснення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку із введенням її в обіг.
  2. Недолік — будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем).
  3. Істотний недолік - недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак: а) він взагалі не може бути усунений

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.